Thursday, December 16, 2010

Rahulikke jõule ja rõõmsat aastavahetust kõigile kallitele!

Suuuur, suur, aitäääh kallile sõbrantsile, kes oli mul eile vapralt Päkapikukontoris abiks, ning meie nobedate näppude vahel valmisid kaunid piparkoogimehikesed (tervelt 34 tk ...ja kui päris aus olla, siis piiiika aega ei taha enam ühtegi küpsist kaunistada!! (kui ma just amazonist endale uusi vorme ei telli, siis oleks ju jälle põnev?!... :))).



May your holiday season be blessed with peace, love and great joy! 


Wish you a Marry Christmas 
and a Wonderful New Year!!!


XOXOXO


Mutlu yıllar!!!


...Ma arvan, et enam ma see aasta "tööd" ei tee, sest laupäevast algab meil puhkus soojal palmisaarel ning seal ei ole mul plaanis ise midagi kokata vaid lasen teistel end üllatada ja poputada... :)

Kohtumiseni uuel aastal!

xoxoxo

No comments:

Post a Comment