Tuesday, February 21, 2012

Sahtlivastlad

Kuna meil siin liugu lasta ei saa, siis küpsetasin hunniku kukleid hoopis, noh et ikka see aasta kaa meil pikad linad tuleksid... :)


Tegin seekord veidi teistsugused vastlakuklid, kuna suurelt osalt olid need mõeldud härra kolleegidele viimiseks ja no kolmandat aastat järjest täpselt samasuguseid teha oleks ju igav :) Jällegi, kõigile maitses. Või vähemalt on nad nii viisakad. Mina ise nurisen küll veidi, sest panin kahekordsele retsepti kogusele tervelt 8 supilusikat kakaod ja värv sai täitsa õige, aga šokolaadist maitset polnud ollagi. See Balilt kaasatoodud kakao ei kõlba ikka kuskile, ükskord ma juba pidin piimakakao kraanist alla valama, et see juua ei sundinud, tuleb välja et küpsetamiseks ta ka ei kõlba. Selles mõttes olin kurb, et tahtsin klassikaliselt head maitsekombinatsiooni - šokolaad ja kirsid, aga välja tuli ainult kirsid.

Retsepti ma uuesti kirjutama ei hakka, see on siin. Asendasin vaid kakao jagu jahu kogusest ja sain pruunid kuklid. Vahele keetsin seekord külmunud kirssidest keedise (250 g kirsse, 2 dl suhkrut, natuke vett, 1 spl jahu lõpus keetmise ajal püree paksendamiseks, oleksin pannud tärklist kui oleks olnud), osad suhkruga keedetud kirsid jätsin püreestamata ja need said kuklitele kaunistuseks. Seekord tuli mul 42 pisut väiksemat kuklit kui traditsioonilised, aga väiksemad ongi paremad, saab mitu tükki süüa :)


Aaa... ja sahtlivastlad selle pärast, et mul polnud lihtsalt mujale kukleid panna kui sahtlisse, et nad kenasti kohale transportida. :)

Vahvaid vastlaid ja pikka liugu!


...Click for English recipe. (For chocolate buns replace 4 tablespoon flour with cocoa powder.)

2 comments:

  1. wow need on imeilusad !kindlasti maitsesid ka vàga hàsti :) ma tegin pistaatsia h6ngulisi siin Tuneesias :) liugu lasta ei saa 17 kraadi juures aga kuklit peab ikka saama :D

    ReplyDelete
  2. Aitäh Karimakene! Mmmm, pistaatsiahõngulised kõlavad ka väga hästi! :)

    ReplyDelete