Friday, January 29, 2010

Särtsakad kanarullid

Kuna ma ei ole veel julenud üksi siia nn kodupoodi minna, siis valmistasin lõunaks midagi kodus leiduvatest asjadest. Ehk siis valikud olid piiratud, kuid tulemus sai ikkagi suurepärane.

Viis rulli:
5 linnu kintsuliha tükki, kondita (mul oli ilmselt kana)
5 juustukangikest (Hellim)
pool sibulat
pool värsket tsillipipart
maitsestamiseks soola, pipart, ürte (mul oli jälle Itaalia maitseaine segu)
oliivõli

Salat kahele:
10 kirsstomatit
pool sibulat
tükike mozarella juustu
maitsestamiseks soola, pipart, basiilikut

Sättisin kõigepealt praeahju 200 kraadile soojenema.
Ladusin lauale fileeribad üksteise kõrvale laiali, maitsestasin mõlemalt poolt ning asetasin iga tüki keskele juustukangi, tsillikauna riba, pooliku sibularatta ning keerasin liha rulli ja panin küpsetusvormi nii, et "õmbluskoht" jäi rulli alla. Kuna mul tuli neljakandilise klaasvormi ühest servast teiseni rulle täis, võisin kindel olla, et rullid küpsemisel laiali ei rullu. Siristasin törtsu oliivõli ka rullidele peale, et linnuliha ahjus küpsedes liiga kuivaks ei muutuks.

Kasutasin Hellimi juustu sest see juust on praaditav ja ei sula liharullist küpsetamisel välja. Olen seda Eestis ka müügil näinud.

Seni kui rullid ahjus pruunistusid, hakkisin salati - kirsstomatid, teine pool sibulast, ning mozarella juustu. Maitsestasin ning jagasin taldrikutele, et kuumast ahjust neile rullid peagi seltsi tõsta.

No comments:

Post a Comment