Saturday, February 13, 2010

Kirjud šokolaadikuubikud

Alates Türki kolimisest olen ma enamus aega veetnud erinevates kokandusblogides ringi hulkudes, uskumatult põnev maailm! Vahel ise ka imestan, et kuidas need päevad küll nii kiiresti mööduvad, sest tagantjärele mõeldes, et mis ma siis nüüd täna tegin, ei saagi nagu öelda, et ma midagi olulist oleksin ära teinud, lihtsalt unustan end...
Olen ammutanud värskeid ideid ning mõnda ka proovinud järele teha oma võimaluste piires, sest ikka veel ei ole ma kõiki koostisosi suutnud siit kaubandusest leida, et siis pean olema alati leidlik. Kogu aeg tuleb nii palju põnevaid mõtteid ja pea iga päev olen katsetanud midagi uut teha, siis kuidagi on jäänud siia blogisse lisamata mu viimase kooliskäigu teised trühvlid.


tumedat šokolaadi (u 80g)
valget šokolaadi (u 80g)
röstitud sarapuupähkleid
kuivatatud aprikoose väiksemaks tükeldatuna

Sulatasin vesivannil mõlemad šokolaadid eraldi kaussides. Teelusika abil tõstsin kõige pealt tumedat šokolaadi jääkuubikuvormidesse, siis teine ring kohe ka valget. Lasin sel veidi hanguda, et pähkel või aprikoositükk šokolaadi sisse ei upuks. Kui pähklid ja aprikoosid olid ilusti peale sätitud tõstsin vormi külmkappi. Peale mõne aja möödumist (umbes 30 min) tulid vormi laua vastu koputades šokolaadikuubikud oma pesadest välja ning leidsid tee kommikarpi :)

No comments:

Post a Comment