Sunday, April 4, 2010

Seene-riisipallid

Mul on tunne, et olen täna terve päeva süüa teinud - hommik hakkas munade keetmisega (et koksimise saaks ära tehtud, mina kaotasin :)) järgnes nädalavahetuse traditsiooniline pannkookide küpsetamine, siis krevettide koorimine ja marinaadi tegemine, lõpuks veel seenekotletid ja fooliumikartul. Õhtul veel kunagi grillime kergeks snäkiks neid krevette kaa. Täiuslik pühapäev!? Minu jaoks küll :) 

Kõigepealt siis nendest kotlettidest.


16 tükki:
1,5 dl riisi (keetmata)
400 g šampinjone
porru roheline osa
õli praadimiseks
soola, pipart
1 muna
pikantset juustu (u 50g)
jahu kotlettide veeretamiseks

Riisi keetsin juba eile valmis sest kotlette on parem veeretada kui tainas on jahe. Parem oleks ka seened varem valmis praadida.

Hakkisin seened ja porru üsna peeneks, ning praadisin vähese õliga kuni seened olid pehmed ja vedelik enamjaolt välja auranud. Lisasin sinna külma keedetud riisi ning maitsestasin enne muna lisamist parajaks, et mitte toorest segu maitsta. Lõikasin veidi juustu ka väikesteks kuubikuteks hulka ning segasin kõik omavahel läbi. Vormisin peopesasuurused kotletid, veeretasin neid kergelt jahus ning panin küpsetusplaadile. Kõik kotletid veeretatud, küpsetasin neid 200 kraadises ahjus umbes 20 minutit. 

Mulle meeldib neid süüa maitsestatud hapukoorega.

No comments:

Post a Comment