Thursday, April 8, 2010

Munapuder Gordon Ramsay moodi

Minu üks lemmikumaid hommikusööke on just see Gordon Ramsay YouTube'st saadud retsepti järgi valmistatud munapuder. Avastasin selle juba päris mitu aastat tagasi, ning varem tegin seda ikka vähemalt korra nädalas, naljakas kuidas osad head asjad lihtsalt lähevad meelest ära - täna, sellist tervislikku hommikusööki valmistades, tabasin end mõttelt, miks ma nii ammu ei ole seda hommikusöögiks teinud?? ...ja noh, üsna pea sain ka telefonikõne Härra Paremalt Poolelt, kes arvas, et ma olen kitsipunn, et ma sellist hommikusööki just siis teen kui tema kodust ära on sõitnud. Jah, see on meie mõlema lemmik, luban, et teen seda edaspidi jälle tihedamini.

Munapuder ühele:
2 muna
u 1,5 spl toorjuustu (maitsestamata või maitsestatud)
soola, pipart
värsket rohelist sibulat, tilli, peterselli
pisut oliivõli

Panin väikese kastruli koos oliivõliga tasasele tulele, lõin munad lahti ning hakkasin neid hoolikalt segama, et suuri tükke sisse ei tekiks, vahepeal kui muna liiga kiiresti küpseb, võtan poti tulelt. Segasin seni kui muna oli läbi küpsenud, lisasin sinna toorjuustu ning jätkasin väiksel kuumusel segamist, selline väga ilus ja kreemjas munapuder saab. Lõpuks maitsestasin soola ja pipraga ning hakkisin värsket maitserohelist hulka (täna oli mul ainult rohelist sibulat) ning segasin veel hoolikalt läbi. Serveerisin värske kurgi ja tomatiga. Superlihtne ja maitsev!
Eriti täiuslikuks teeks selle hommikusöögi veel värsked kuklid koos võiga.

No comments:

Post a Comment