Wednesday, April 14, 2010

Kohupiima-vahukoore kreem maasikatega

Käisin täna koeraga jalutamas, nagu ma seda ikka iga päev teen. Ja tänase pika ringi alguses jalutasime mööda ühest kastiautost, kus müüdi maasikaid 2 TL/kg (see teeb umbes 16 krooni). Jube odav eks! :) Ilmselt on siin maasikahooaeg alanud. Otsustasin, et kui me ringilt oleme tagasi tulnud ja see auto seal veel ikka neid maasikaid müüb, siis ostan meile koju kaa. Meil vedaski, see auto oligi seal peale meie pooleteisttunnist jalutust. Lähenedes olin veel pisut umbusklik, et kas tõesti nii odav või on see 100g hind, nagu meil Eestis tehakse, et odavaid hindu marjalettides näidata... no ja küsisin siis kilo maasikaid, ja maksiski ainult 2 TL! Super! Hea, et ma sealt keksides ära ei läinud, maasikakott näpus :) Koju oli vaevalt 100 m veel jalutada ja juba sai mul plaan selgeks, et tahan maasikakreemi, kujutasin juba elavalt ette kuidas ma seda söön ja mõmisen rahulolevalt. :)


Kreem kahele:
1 dl vahukoort
2 spl mett
3 dl maitsestamata kohupiimapastat
5 maasikat kreemi sisse
maasikaid kreemi peale ja kõrvale nii palju kui kõhtu mahub :)

Vahustasin vahukoore meega, lisasin kohupiima ning vahustasin veel veidi, panin kreemi sisse ka väiksemaks hakitud maasikaid ning lasin korra veel miksriga läbi, et kreem õrnalt roosaks saaks.

Tänane postitus ei ole midagi originaalset ega uut, see on lihtsalt nii klassikaliselt hea!

No comments:

Post a Comment